Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.  OK
. .

The page is printed

Acţiuni socio-educaţionale

Campanii de voluntariat

Angajaţii companiei DB Schenker se implică în acţiuni de voluntariat sau campanii de donare, demonstrând că, prin gesturi simple, pot aduce o schimbare în bine.

În fiecare an, sunt organizate evenimente interne sau în parteneriat cu instituţiile cu care DB Schenker colaborează.

Astfe, din anul 2012, angajaţii DB Schenker s-au implicat într-un număr mare campanii, după cum urmează:

Campania „DB Schenker pentru Oameni”

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în anul 2012, echipa de CSR a demarat o campanie umanitară de donare de produse atât pentru copii, cât și pentru cei vârstnici.

Pentru această acțiune au fost stabilite parteneriate cu fundații care au sedii în zonele unde se află sucursalele DB Schenker și care se vor ocupa de împărțirea hainelor și produselor donate.

Campania DB Schenker pentru oameni s-a bucurat de mare succes de-a lungul celor patru ani de la implementare. 

Campania de donare de sânge

În noiembrie 2012 a fost organizată prima campanie de donare de sânge, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină al Municipiului Bucureşti, la Sucursala Bucureşti şi Sediul Central, care au strâns un număr de 45 de donatori. Campania face în continuare parte din programul de Responsabilitate Socială Corporatistă a DB Schenker.

Târgul de 8 martie şi Târgul de Paşte

În apropierea zilei de 8 martie, şi cu putin înainte de Paşte, continuând tradiţia anilor trecuti, DB Schenker organizează târguri cu produse handmade – creaţii ale beneficiarilor unor organizaţii precum Fundaţia Estuar, Samusocial România, Salvaţi Copiii, Fundaţia Inocenţi şi Asociaţia Sf. Stelian.

Angajaţii au ocazia să discute cu reprezentanţii organizaţiilor şi să cumpere produsele lor, în scopuri umanitare.

Sumele strânse din vânzarea produselor sunt donate persoanelor cu dizabilităţi mintale, persoane fără adăpost, copii din diverse centre sociale sau centre de plasament.

Campania 2%

Începând din 2012, încurajăm angajaţii să redirecţioneze 2% din impozitul pe venit către o organizaţie non-guvernamentală.

Sub sloganul „Un gest mic pentru tine. Un gest mare pentru ei”, angajaţii au posibilitatea să se informeze intern cu privire la facilităţile fiscale pe care le pot avea dacă donează către diverse organizaţii non-guvernamentale.

Formularele sunt centralizate în cadrul companiei şi distribuite Administraţiilor Financiare aferente.

Peste 500 de angajaţi au transmis formularele prin intermediul campaniei interne. Majoritatea organizaţiilor alese au fost cu profil social sau organizaţii de mediu.

 

Acţiuni sociale

DB Schenker şi Şcoala de Fotbal Real Madrid

În luna mai 2013, s-a desfăşurat la Bucureşti un alt proiect pe care compania noastra îl susţine, Şcoala socială de fotbal Real Madrid, organizat de Fundaţia Dezvoltarea Popoarelor în parteneriat cu Fundaţia Real Madrid, Primăria Sectorului 3 şi Vodafone România.

În cadrul acestei acţiuni, echipa de fotbal DB Schenker i-a întâlnit pe 20 dintre copiii înscrişi în program şi au jucat împreună fotbal. Au fost formate trei echipe mixte, compuse din membrii DB Schenker şi copiii prezenţi.

De la eveniment nu a lipsit nici domnul Albin Budinsky, Director General al DB Schenker România care a venit să îi cunoască pe cei mici şi să-i susţină. La finalul celor două ore de jucat fotbal, domnul Budinsky le-a înmânat tuturor participanţilor diplome şi medalii, iar cei mici au primit premii din partea companiei noastre şi a Fundaţiei Dezvoltarea Popoarelor.

Tot în luna mai, peste 20 de voluntari DB Schenker au însoţit cei 80 de copii din proiect la Arena Naţională la finala campionatului naţional de fotbal. Pentru cei mai mulţi dintre copii a fost prima oară când au văzut un meci de fotbal pe stadion.

 Ca urmare a succesului înregistrat la prima ediţie, DB Schenker continuă "Şcoala de Fotbal".

DB Schenker şi Asociaţia Sf. Stelian

DB Schenker susţine dreptul la educaţie al copiilor din medii dezavantajate prin programul educaţional al Asociaţiei Sf. Stelian.

Prin diverse activităţi educaţionale, consiliere psihologică, încurajarea spiritului de iniţiativă, sprijin material, 120 de copii continuă să meargă la şcoală şi să-şi îmbunătaţească performanţele.

Pentru a sprijini aceste acţiuni, în cadrul companiei, începând cu primăvara şi vara anului 2013 au fost promovate diverse programe de voluntariat la care au participat un număr angajaţi DB Schenker de la sucursala Bucureşti şi Sediul Central:

- Atelier de pictat ouă şi icoane pe sticlă

- Concurs de cultură generală

- Acţiune de ecologizare a parcului Lacului Morii

- Concurs sportiv în aer liber, în Parcul Carol

Ultima actualizare: 18.02.2016

La începutul paginii