Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.  OK
. .

Economie

Investim in viitor

Ca lider de piaţă profitabil, DB Schenker oferă clienţilor săi mobilitate de primă clasă şi soluţii logistice.

 Creşterea profitabilă, orientarea către clienţi, precum şi calitatea serviciilor sunt punctele strategice care ne vor permite să menţinem această poziţie.

Suntem convinşi că succesul unei companii nu stă doar în performanţa economică. De aceea, vrem să stabilim un echilibru între planurile economic, social şi mediu.

Deutsche Bahn ţinteşte să devină cel mai profitabil lider de piaţă până în 2020. Iar DB Schenker, divizia de transport şi logistică a Grupului Deutsche Bahn, va juca un rol important.

Două domenii strategice vor ajuta grupului în atingerea obiectivului: creşterea economică şi profitabilitatea, precum şi orientarea către client şi calitatea serviciilor.

Creştere economică şi profitabilitate

Creşterea economică şi profitabilitatea sunt esenţiale pentru succesul pe termen lung, iar cele două trebuie să funcţioneze împreună. Cu un fundament financiar puternic și performanțe economice bune, DB Schenker poate investi în noi locuri de muncă, în angajaţii săi, dar şi în noi afaceri, lucruri care ajută la creşterea continuă. Aceste investiții sunt necesare pentru a putea demonstra și consolida poziția pe piață a companiei ca lider de transport și logistică.

DB Schenker deţine deja poziţia de lider în toate segmentele – transport rutier şi feroviar european, expediţii aeriene şi maritime, dar şi servicii de logistică contractuală. Înainte de a continua creşterea pe aceste poziţii, trebuie să îmbunătăţească profitabilitatea prin modernizarea infrastructurii IT şi dezvoltarea de noi produse. DB Schenker va schimba strategia şi se va orienta către ţările recent industrializate, dar şi către cele în curs de dezvoltare pentru a profita de pieţele emergente.

Orientarea către client şi calitate

La DB Schenker ne orientăm în continuare pe dezvoltarea afacerii, în acelaşi timp ne centrăm pe îmbunătăţirea permanentă a calităţii proceselor şi a produselor. Totodată, ne luptăm să extindem produsele şi serviciile integrate, dar şi să întărim reţeaua internaţională de transport. Soluţii inovatoare şi key account managementul sunt instrumente care ne vor ajuta pe termen lung la menţinerea gradului ridicat de satisfacţie a clienţilor. Capacitatea noastră de a găsi modalități inteligente de a combina diferite tipuri de transport, precum şi găsirea punctelor forte în materie de viteză, capacitate şi aspecte legate de mediu ne oferă un avantaj competitiv considerabil. 

Ultima actualizare: 18.02.2016

La începutul paginii