Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.  OK
. .

The page is printed

Servicii logistice

Calitate îmbunătăţită pe toate nivelele

Serviciile operaţionale de primă clasă şi soluţiile de sustenabilitate pe care le oferim clienţilor noştri, asigură un avantaj competitiv.

Programul nostru de management – FLEX – este punctul de plecare pentru o cultură sustenabilă a îmbunătăţirii calităţii în DB Schenker.

FLEX reprezintă abordarea noastră pentru excelenţa în afaceri şi cuprinde patru module:

Workflow Excellence îmbunătăţeşte calitatea muncii noastre prin procese armonizate şi standardizate. Un limbaj comun accelerează procesele. Managementul eficient al riscului limitează expunerea la amenințări. Acest lucru ne permite atingerea unui nivel înalt de calitate încă din faza de planificare, precum şi tranziţii sigure de la planificare la implementare.

Operational Excellence utilizează instrumente ca 5S şi Six Sigma pentru procesele de evaluare şi îmbunătăţire a eficienţei, eficacităţii şi flexibilităţii. Folosim rezultatele pentru a:

  • Creşte satisfacţia clienţilor;
  • Reduce deşeurile şi abaterile de la procese;
  • Restructura activităţile care nu generează valoare adăugată.

Eco Excellence creşte eficienţa ecologică în operaţiunile din depozitele existente pentru a oferi clienţilor noştri servicii ecologice:

  • Examinarea eficienței energetice în toate procesele de operare;
  • Utilizarea unor surse alternative de energie;
  • Introducerea standardelor ecologice pentru a reduce emisiile de carbon.

Knowledge Excellence sprijină dezvoltarea individuală a angajaţilor şi promovează activ transferul de cunoştinţe manageriale şi tehnice pe tot parcursul proceselor. Atât profesioniştii în servicii logistice, cât şi tinerii cu potenţial participă în diverse programe de pregătire şi obţin calificări de care beneficiază ulterior clienţii noştri.

Ultima actualizare: 16.03.2016

La începutul paginii