Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.  OK
. .

The page is printed

Ştiri

Rezultate Sondaj de Satisfacţie a Clienţilor 2017

DB Schenker a realizat recent un sondaj de satisfacție, împreună cu compania (r)evolution, cu scopul de a îmbunătăți relațiile cu partenerii săi.

Astfel, în cadrul chestionarului au fost evaluate o serie de domenii, precum calitatea, profesionalismul sau arii cheie ale procesului de transport.

În urma acestui sondaj, DB Schenker a obţinut 84 de puncte din 100, similar cu 2015 şi 2013, motiv pentru care le suntem recunoscători clienţilor noştri.

Pe lângă opiniile pozitive cu privire la zonele în care compania performează, am primit sugestii şi recomandări referitoare la aspectele care pot fi îmbunătăţite, precum consolidarea relaţiilor parteneriale, abordarea proactivă şi optimizarea procesul de soluţionare a reclamaţiilor.

În perioada următoare vom încerca să găsim soluţiile potrivite pentru toate aspectele menţionate şi să punem în aplicare sugestiile primite.

Le mulţumim partenerilor noştri pentru buna colaborare şi pentru încrederea continuă în DB Schenker.

Ultima actualizare: 29.09.2017

Privire de ansamblu

La începutul paginii