Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.  OK
. .

The page is printed

Companie

Certificări de calitate şi mediu

SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.A. a fost certificată de către TUV Austria în 2009 – ca urmare a aplicării unui sistem de management modern, în conformitate cu cerinţele standardelor internaţionale: EN ISO 9001 / 2008 şi EN ISO 14001 / 2004 (calitate şi mediu)

Actualul certificat deţinut de Schenker Logistics Romania S.A. a fost reînnoit în anul 2015 şi este valabil până în 2018. Este un certificat global, “global logistic service provider”, care înglobează toate serviciile oferite clienţilor de compania noastră, de către toate structurile înregistrate juridic în toata ţara - sediu central, sucursale şi puncte de lucru. Astfel, certificarea este valabilă pentru toate sucursalele, precum și punctele de lucru ale Schenker Logistics Romania S.A.

Certificatul este o carte de vizită a companiei noastre pe plan internaţional, care confirmă competenţa consiliului director Schenker Logistic Romania S.A. de a aplica sistemul integrat de management (SIM), la nivelul tuturor structurilor sale. SIM permite conducerea unitară a tuturor proceselor şi activităţilor în deplină legalitate şi în conformitate cu cerinţele standardelor internaţionale de calitate. Sistemul integrat de management este coordonat în Schenker Logistics Romania S.A. de către compartimentul QHSSE - Quality, Health & Safety, Security, Environment - care implementează cerinţele mai multor standarde, nu numai al celui de calitate (calitate / mediu / sănătate ocupaţională / securitate / produs / HACCP - reguli pentru evitarea contaminării produselor clienţilor).

Certificarea se confirmă prin organizarea anuală, de către TUV Austria, a câte unui Audit Extern de la Viena, care verifică stadiul implementării cerinţelor tuturor componentelor sistemului integrat, chiar dacă certificatul este eliberat, din raţiuni de grup, numai pe standardele de calitate şi mediu. O dată la 7 ani, TUV Austria organizează şi un audit extern – prin angajarea unui expert independent de la CERT International, prima astfel de acţiune fiind programată la noi în iunie 2013, iar următoarea se va susține în 2020.

Ultima actualizare: 17.03.2016

La începutul paginii